perjantai 30. lokakuuta 2015

Markkinointisuunnitelma

 Markkinoitava tuote:   Bowtech Taljajouset




1) Mikä on markkinoinnin tavoite?
- Tavoitteena on kasvattaa bowtechin jousien mainetta suomessa ja samalla jousimetsästys harrastuksen kasvattaminen


2) Keitä asiakkaasi ovat?
-Asiakkaita ovat 15-50vuotiaat haasteellisesta metsästyksestä kiinnostuneet harrastajat, naisetkin suosivat tätä harrastusta, koska ei tarvitse tuliasetta.


3) Kuinka saavutat asettamasi tavoitteet? 
- Kertomalla tuotteista SOME:ssa ja myymällä metästys liikkeissä.
a) Miten ratkaiset tuotteella/palvelulla heidän ongelmansa? 
Tuotteella ei ehkä ongelmia ratkaista, mutta jos on lajista kiinnostunut tässä on parasvaihtoehto. 
b) Kuvaile myyntivaltittasi;
- Pyrin myymään tuotetta sen omistajana en myyjänä olen nähnyt asiakaspalvelijoita jotka eivät tiedä tuotteistaan muuta kuin sen mitä he ilmoittavat sivuillansa ja se ei tee vaikutusta asiakkaaseen.Voin itse kertoa henkilökohtaisia kokemuksia ja vinkkejä aloittelevalle jousi harrastajalle.

 4) Mitä markkinointi keinoja käytät?
- Markkinoin tuotettani seuraavissa paikoissa: facebook, videoita.fi, instagram-sivulla, Youtube video mainoksessa, kauppojen tiloissa ja elektroniikka lehdessä. Youtube sivulle teen videoita omista metsästys reissuistani ja jaan samalla vinkkejä.

5) Kuinka tuotteesi/palvelusi asemoituu markkinoille?
-Bowtech valmistaa parhaimmat taljajouset kautta maan. bowtechin teknologia on jousissa muita edellä ja he tietävät mikä on parasta myös käyttäjän näkökulmasta.

6) Millainen on tuotteesi/palvelusi identiteetti?
-"Rehellisyys on meidän säätiö - sekä sisäisesti että ulkoisesti"
"Asiakkaitemme , työntekijöidemme , ja meidän toimittajien kuunteleminen on mikää erottaa meidät meidän kilpailijoista"

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti