2) Mitkä asiat ovat tärkeitä kohderyhmällesi? Tutustu heidän elämäänsä; työhön, vapaa-aikaan, perheeseen, asenteisiin, arvoihin ja tapaan ajatella, niin saat viitteitä siitä, mitkä kuvat herättävät kapean kohderyhmäsi huomioin.
Kohdeeryhmälle on tärkeää jousten luotettavuus ja monipuolisuus. Huomion toivon herättävän mainokset ja jousten tuntuma.
3) Kuinka kampanijan identiteetti näkyy kuvissa? Mitkä identiteetin osa-alueet korostuvat kuvissa?
TEHTÄVÄ:
Tämä kuva antaa kivanvaikutelman jousimetsästykseen olennaisesta hiipimisestä. |
kuvassa näkyy jousimetsästyksen rauhallisuus ja luonnonläheisyys |
sasi.
Kuva on hyvä koska, se kertoo siitä että kaikki metästäjät eivät tapa huvikseen vaan myös kunnioittavat saalista. |
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti