tiistai 3. marraskuuta 2015

suunnitelma ulkomainonnalle. bowtech taljajouset

1) Mihin tarkoitukseen ulkomainontaa käytät? Mitä haluat saada sillä aikaan? Kuinka tämä osuus toteuttaa aiemmin laatimaasi markkinointisuunnitelmaasi? Mitä haluat mainoksen nähneen ihmisen tarkkaan ottaen tekevän? (Soittaa, menee verkkosivustolle, tulee liikkeeseen vai mitä?)

- ihmisten huomion kiinnitiseen ja kysymysten herättämiseen sekä lisäämään hiedän mielenkiintoa harrastusta kohtaan. haluan mainoksen näkevän miettivän olisiko harrastus hänelle sopiva ja tulla juttusille lähimpään myymäläämme.


2) Mitkä asiat ovat tärkeitä kohderyhmällesi? Tutustu heidän elämäänsä; työhön, vapaa-aikaan, perheeseen, asenteisiin, arvoihin ja tapaan ajatella.  Päätä sitten, miten kerrot tuotteen / palvelun hyödyistä ulkomainonnassasi? 
- laadukkaat tuotteet, ja asian tietävä asikaspalvelu. Ulkomainoksessa on ideana viestiä vähän harrastuksen luonteesta. metästyksen luonnonläheisyydestä. 

3) Kuinka suunnittelemasi identiteetti näkyy markkinoinnissasi? Mitä identiteetin osa-aluetta haluat erityisesti korostaa? Millainen sävy markkinointiviestinnässäsi on?
-  en ole keksinyt identiteettiä tuotteelleni.

4) Minkä hintainen tästä kampanjasta tulee, kun julkaiset alla olevat mainokset?
 (Paikkakuntaa ei tarvitse huomioida ollenkaan ja muut tiedot voit määrittää itse)
100 000€
Teet kahden viikon kampanijan alla lueteltuihin manoiselementteihin mainokset.
1. Abribus
-downtown helsinki  yhteensä: 14 260€
2. Liikenneväline mainos (istuin selusta, kokoperä, paraatipaikka bussi, pysäkkisivu bussi, tabloid bussi, takalasi bussi tai ulkosivu bussi)
-
3. Stationlight
- helsinki 89 kpl julisteita yhteensä 13 972,25 €
4. Mainospilari
- 12 suurinta kaupunkia  Yhteensä 43 420,00 €
(Espoo, Helsinki, Joensuu, Jyväskylä, Kuopio, Lahti, Oulu, Pori, Tampere, Turku, Vaasa, Vantaa)
5. ostoskärri
-yhteiskärryt Yhteensä 6 646,20 €


 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti